barbha

Barbha'nın maceraları:)

Çarşamba, Ağustos 30, 2006

Herkes Gitti, Ben Beklemede:(


Çağlacım Polonya'lara gitti. Ayırma işareti nasıl olacak burada tam bilemiyorum, umarım doğrudur. Gerçi bununla ilgili bir kural olmayabilir, ne de olsa olağan bir kullanım değil. Kaç tane Polonya var değil mi:)

Hanımefendi akademisyen olduğundan, kadın iş gücü üzerine sunum yapıp Avrupalı'ları (bak yine ayırma işareti. Bir bilen varsa "comment" kısmına bekliyorum.) aydınlatacak. Şimdilik bensiz gitti, neyleyelim. Keşif birliği aslında o. Keşfedecek, sonra beraber gideceğiz.

Özledim. Bir yol fotoğrafı koyayım o vakit. 2004 Nisan'ında, Amasradan dönüş yolları. Yol yorgunluğu.



Başka gezen yok mu? Tabi ki var! Burcumuz ve Yaseminimiz de (burada kullanmıyorum efendim o işareti. Gerildim.) Datça Palamutbükü'nde tatil havasındalar. İkisi de son anda izin alabildiler, dün öğleye kadar muğlak olan tatil bugün gerçekleşti. Onlara da buradan iyi tatiller diliyoruz. Ama sadece dilemekle kalmıyor, onları da ifşa ediyoruz. Tribute!



Eee. Yücel ders çalışmada, ben de çeviri yapmaktayım şu an.

Bize sabır, onlara iyi eğlenceler:)

EDIT (31.08.2006): Yahu bugünlerde malum ortopedik virüs var ortada. Berkay da mağdurlarındandı. Berkay paşa Zonguldak'ta aile saadeti yapmakta imiş. O yetmezmiş gibi, zevcesi Duygu hanım da Kerpe tatilinde imiş, hatta dönüşte blogda tatil yazısı yazıp beni kıskandıracak imiş! Yazsın bakalım, tatil dağarcığımıza yeni eklemeler olsun fena mı:)

Saygılar sunuyorum efendim.

3 Yorumlar:

At 7:10 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki...

ayirma isaretleri -ler/-ler eklerinden sonra olacak gibi geliyor bana.
gerilmeye degmez, bosver yaz diledigince sevgili barbha...
sumuklu

 
At 7:43 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki...

yok öyle ayırma işareti falan...
gayet avrupalılar ve amerikalılar,polonyalılar,italyanlar,almanyalılar,almanlar...
her neyse kafam karışıyor:)
dedim ya ayırma işareti yok eğer Avrupa'ya falan deseydin...
briket

 
At 7:45 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki...

yok öyle ayırma işareti falan...
gayet avrupalılar ve amerikalılar, polonyalılar, italyanlar, almanyalılar, almanlar... her neyse kafam karışıyor:) dedim ya ayırma işareti yok!

 

Yorum Gönder

<< Home