barbha

Barbha'nın maceraları:)

Salı, Eylül 12, 2006

Serdarımız Gelmiş Hoşgelmiş

Beni uzun dönemlere bırakan Serdar beyefendi, Ağrılarda Patnoslarda yaptı askerliğini. Aslan jandarma, nihayet geri döndü. Yakın zamanda Ankara'yı da teşrif edeceğini düşündüğüm güzel kardeşime buradan hoşgeldin demek istiyorum. HOŞGELDİN SERDAR!
Bu arada geçtiğimiz haftasonu gidip Kasım Efendiyi gördüm. Eee gerçek efendi olmuş, hatta atentos olmuş, etrafında fır dönen anne baba eş, öyle keyif halinde. Gerçi eve kapanmış olmak gibi dezavantajları da var, ama neyleyelim. Biraz dinlence hesabı olsun o da.

2 Yorumlar:

At 11:25 ÖS, Anonymous Adsız dedi ki...

Şu burcunu yanındaki kızda çok şirinmiş,çok hoş...aman neyse ne yazdım ben, neyse hoşbulduk barbarım teşekkür ederim bu arada

 
At 11:29 ÖS, Blogger TBU dedi ki...

Altı üstü iltifat canım. Onayladım vallahi, sansürlemek bize uygun düşmez:)

 

Yorum Gönder

<< Home